2009. június 22., hétfő

Olvasmányok

Tudom, hogy azt mondtam, hogy minden bejegyzést valakihez szegezek. Hát ezt most magamnak írom. Csakmert szeretek tevezni. Mindig terveket szövögetek. Aztán ha lusta vagyok akkor annyiban hagyom. Viszont a tervek általában segítenek abban, hogy sikerüljön megcsinálnom és legyőzöm a lustaságot. Íg pl. Ha be van osztva, hogy egy napra van 2 tétel, amit meg kelle tanulni. Egész nap halogatom, meg mindenm, de furdal a lelkiismeret és 10kor nekiülök, hogy megtanuljak. És fél12re végzek vele... és az még az nap van.... tehát ilyen avgyok. Mindent az utolsó percben. Igyekszek mindent teljesíteni, amit akarok, amit elvárok agamtól, de persze nem mindig jön össze. Szerencsére nem sokszor kell csalódnom.

Na de! Ezt a bejegyzést magamnak és nem bárkimásnak írom. Szóval (ezt a rész viszont nektek ;)) azért írok, mert most, hogy bejeztem a Twilightot (1,5 nap alatt) úgy döntöttem tervet kell írnom. Mikor mit olvasok. Tehát naptár elő és könyveket is "elő"... XD pfff... utáloma szóismétlést, ha nem direkt van...
Tehát megvettük:
  • Dekameron
  • Antigoné
  • Pokol
  • Rómeó
Olvasási sorrend:
  1. Antigoné
  2. Dekameron
  3. Pokol
  4. Rómeó
    Addig megvesszük a maradékot, és akkor:
  5. Odüsszeia
  6. Fösvény
  7. Hűhó
  8. Tartuffe
  9. Képzelt beteg
Már az is csoda, ha ezt egy nyár alatt elolvasom. De így, hogy táboraim lesznek nem is tudom, hogy mennyit fogok olvasni... Na mind1... most naptár:
Ma 22-e van. 25-én indulok el a Contiba. Ezek szerint van három napom, plusz egy vonatút. Javaslom majd a csajoknak, hogy mindenki pihenjen, mert két hétig alváshiányban fogunk szenvedni. Szóval. A 3 órás vonatutat végigolvasom. Lehet, hogy megszegem a sorrendet. Még meglátom... A gond az, hogy jegyzetelni kell, amit nehéz egy vonaton... mind1, nem gond...

1. Tehát Antigoné---> 15-éig befejezni. Legrosszabb esetben még a vonaton is olvasok majd, de azt már nem kéne.
2. Ha befejeztem az előzőt akkor a vonaton elkezdem. Dekameron. Nem lesz nehéz, mert novellák vannak benne. Mivel részekre van tagolva, ezért nem kell jegyzetelnem. Később is fogok emlékezni, ha átlapozom, hogy mi volt benne. Ha nem bírok rá figyelni, elkezdem a Rómeót (Néha, ha olvasok elkalandozik a figyelmem. Képtelen vagyok olyankor összpontosítani. Sok könyvnél ez van... Egy másik story talán fölkelti az érdeklődésemet...)
Mindenesetre még ott befejezem a táborban a Dekameront, a jegyzettel együtt és a Rómeót is. Elég vicces, hogy tanulok (olvasok) egy táborban, de mind1. Bár, ha Berta-módra jegyzetelek, akkor az tényleg tanulásnak számítható. Szinte be kell magolnom a könyvet, hogy 5öst kapjak...
Utána:
3. Pokol. Nem gáz. Lehet ezt is bfejezem még ott. Az a helyzet, hogy mivel ez a tábor napi 1-2 óra utazással jár, a 2. hétn, sokat fogok tudni olvasni. Szóval viszek még egy plusz könyvet. 2t. a Balekot és ... Jáhj.... talán szerzek addig egy Jane Austen könyvet, vagy Monte Cristo, Nap szerelmese, vagy Szerelem a Kolera idejánt. Még meglátjuk. A helyzet az, hogy itt az emberek megbotránkoznának, ha New Moont, Portobellot, avgy Prymet olvasnék.. szóval nem hívom ki magam ellen a sorsot... nem keresem a bajt. De asszem a Portobellot elviszem. max. nagyon sokáig fogok wczni XDXD... és persze sokat leszek a paplan alatt a zseblámpámmal és a könyvvel együtt... nem szép dolog, tudom... .... ... ... ... .. . És ne értsétek félre egyik mondatomat se. Igyekeztem nem kétértelműen beszélni...
Azért, ha ebben a táborban, ami 14 nap, kiolvasok 4 könyvet, azt csodának is elkönyvelhetem... habár... amikor spanyolba mentünjk kiolvastam 2 könyvet, amit vittem magammal és szörnyű volt, hogy nem volt mit olvasnom. Aztán olaszba menet is a 11 percet, szóval... ez az én formám. Az tuti, hogy, ha hazajövök (5-én vagy 6-án... nem tudom xDxD), akkor kezdek bele az Odüsszeiába. Ha van félbehagyott könyvem, akkor azt fogom olvasni, de, ha nincs, akkor belekezdek, mind1, hogy az előző könyvek közül kihagytam-e valamelyiket. Max. sorrend-cserélek... nem gáz :P Szerintem jövőre minden hónapom első napja azzal fog telni, hogy könyvet vásárolok. Legalább 4-5öt... persze a szüleim nem lesznek elragadtatva. De ez van. Jahj... Nem kérek zsebpénzt. csak könyveket. de sokat. nagyon sokat. jajjjjjj.... úgyse lesz ez, de nem baj :) mind1...
tovább a naptárral:

a) nem fejeztem be a könyveket, ezért folytatom őket
b) befejeztem, úgyhogy megy tovább a lista.
számítsunk a rosszabbra. Nem fejeztem be őket. a kövi időpont, amíg muszáj az összeset befejeznem:

júli 15, szerda.

Eddig az összes idáig felsorolt könyvet befejezem. Azaz, az Odüsszeián kívül.
Ha ezen a napon kezdek bele az Osüsszeiába, akkor 18-ágig kiolvasom. Ha pedig már sikerült azt is befejeznem... hát ez nem fog bekövetkezni. Szóval 19-e. Kezdődik elölről:
2 ketem lesz Balatonon. Tavaly egész Balcsin GGt néztem. most olvasni fogok. Valamivel jobb elfoglaltság...
19-aug2. Jah, elfelejtettem, hogy nem fogok Balatonolni, mert megyek Pusztamarótra... elég hülye vagyok. Szóval 19-23: Pusztamarót. Asszem legalábbis. és utána Balcsi. Pusztamarót, max. egy könyvet jelent.
Áhh, már csak drámák maradtak. jó, akkor 2t... de rossz. Balcsi végéig mindent kiolvasok... az tök jó!!!!:D:D De örülök magamnak ^^
aug 2: Minden kötelező kiolvasva... :P:P De jó.... ez a terv. Akkor itt elkezdem a a Monte Cristot, ha nem sikerült volna, aztán Nap szerelmese... asszem nyár végéig ez elég.
Tinával egyszerre olvasott könyvek: (mmint a jövőben... szal értitek)
-Charlie és a csokigyár
-Büszkeség és balítélet
-A férfiak a Marsról, a Nők a Vénuszról jöttek
-New Moon

asszem ennyi

Jah de, ha Tinával sikerül együtt könyvesboltba menni (nagy Alexandrába), akkor ezeket megvesszük és elkezdjük a Matek/gólyában. Úgyis mindig együtt leszünk, mert Marton mindenhova együtt osztott be minket. tök jó fej. Tavaly nem lehettünk egy csopiban, mert azt mondták túl sokat fogunk beszéln. HÁát most egy werkercsoportban, Gólyákkal csoportban vagyunk. És egy szobában is leszünk. Nagyon poén lesz :) Tiszta vicc... :D:D

Na megyek... olvasni :):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése