2009. június 7., vasárnap

Botrány!

Jó, tudom, hogy már kifejtettem egyszer a napiszar.com felé a gyűlölködésemet. De gondoltam, beleásom magam abba, hogy mi a jó abban, hogy másokat fikázzunk. És mire bukkantam? Egy felszólítólevélre a Romák egyesületétől (vagy vmi ilyesmitől), hogy jogilag sérti őket az oldal, mert, hogy egyfolytában őket szapulják. És szerintem igazuk van. Én elhiszem, hogy Magyarországon a cigány bűnözés a legnagyobb számú, és meg is vetem azokat, akik ezt csinálják. De ezt nem vetítem ki egy egész fajra, nemzetre. Szerintem ez a viselkedés undorító. Te se tehetsz arról, hogy a szüleid magyarok, németek, bolgárok, angolok, stbstb. Nem tudom, mennyire vagy magyar. Sőt. Már nincs is olyan, hogy magyar, 100%ban. Az magyar, aki annak vallja magát. És szerintem a te véredben is van cigány, és mindannyiunkéban van. De ez az élet rendje. És lelehet szállni a kisebbségekről!
Na igen, persze nem csak erre a levélre bukkantam, mert ez alapjában véve nem késztetett volna arra, hogy írjak ide. A napiszar.com és a vagyaim.hu vagy az is com, nem tudom, meghirdette az ún. "szépségversenyüket". Igen, ez még nem hiba. Olvassunk bele kicsit a pályázatkiírásba.

"A szépségverseny szabályai: -A szépségversenyen nem az arcod, nem a tested lesz a főszereplő! Most bizony a nemi szerveken a hangsúly! Mutasd a puncid, mutasd a farkad, a seglyukad, és írd rá tollal, vérrel, szarral, akármivel hogy Napiszar.com. Tetoválhatod is, papírt is tehetsz mellé a címünkkel, de a lényeg hogy NEMISZERV legyen, és az oldal neve is JÓL játszódjon! (mellre is írhatsz, de nem fedheted el a kebleid, hadd lássuk a filtert, avagy a bimbót! Fiú mellre nem vagyunk kíváncsiak, sorry!)"

Kihangsúlyoznám az idézőjelet. Én nem fogalmazom ennyire nyersen. Majd a kicsinyített képek. Nem tudom emberek erre hogy képesek. Akit érdekel, az nézze meg. Szóval amikor azt mondom, hogy alja nép, nem arra célzok, hogy én mennyivel jobb vagyok, mint ők. Csakhogy néha az erkölcs is megszólalhatna emberekben. Aki ezen élvezkedik annak hajrá...


És amikor ezeket írom, tudom, hogy én is sértegetem őket, és ugyanazt teszem, mint azok az emberek, csakhogy nekem célom van ezzel a felszólalással, ők meg ezen élvezkednek. Tehát egészségükre váljon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése