2009. június 6., szombat

A nép alja

Mostanában elég sok olyan oldalon jártam, ahol meglepődtem, hogy mennyi buta ember van fönn. A "nép alja"... Nekik is fenn van tartva pár oldal, ahol szórakozhatnak egy jót. Fölsorolok párat, csakhogy értsétek az álláspontomat.

www.chat.hu

Ez mire jó? Mindenki egyszerre 15 embernek írja, hogy ő mennyire ki van éhezve egy jó kis .... éjszakai mulatságra. A legfőbb téma a mellbőség és, hogy küldj már egy fotót magadról, meg a szexcam, szexchat, stbstb... Tehát így... nekem elment elég gyorsan a kedvem az ilyen oldalaktól.

www.love.hu

Kb. egy éve talán, hogy regisztráltam.... vagy fél éve. Ebben az emlékezős dolgokban nem vagyok jó. Nem tudom időhöz kötni. Mindegy. A lényeg, hogy azért regisztráltam, mert az osztálytársaim is fönn voltak és röhögni akartam a szerencsétlen 30 éveseken, akiknek a pedofílián kívül nincs semmi szórakozásuk. Egy ideig vicces volt. De egyre jobban dühítettek. És sorra töltötték be az msnemet az ismeretlen emberek. Megutáltam az oldalt és töröltem magam onnan. Nem tudom mi történt a világgal. A személyes ismerkedés elavult? Én szeretem ELŐSZÖR személyesen látni az embereket, és utána venni föl msnre. Miért jó az internet kapcsolat? Mi a jó benne? Életemben nem láttam, de már járok vele? EZ MI? És ismerek ilyen szerencsétlen embereket, akik így jöttek össze. Persze néha jól sül el a dolog... de mondjuk ez az esetek 10%a... És akkor lehet, hogy sokat mondtam.

www.napiszar.com

Ez az oldal az egyik legfelháborítóbb lap, amit valaha láttam. Nem az a célja, hogy szórakoztassa a közönséget, az olvasókat, hanem hogy megalázza azokat, akiknek van véleményük, stílusuk. Aki ott kommentárt ír egy videó, vagy kép alá, az csak azzal a szándékkal írja, hogy most jól beszólok neki. Ha valaki fölmegy arra az oldalra, az nem érdeklődéssel fog megnézni valamit, hanem azzal a célzattal, hogy lefikázzon mindenkit. Pedig sok esetben nincs igazuk. Föltöltik mindig a nap EMOja képet. Könyörgöm, ha ez esik neki jól, had legyen ilyen. Nem értem mi baj van az embereknek. Én se szeretem azokat, akik a fél szemükre vakok, mert a hajuk a szemükbe lóg és piercing áll ki belőlük mindenhonnan. Valahogy ez engem nem tud meghatni. De nem megyek föl egy oldalra, csak azért, hogy elmondhassam, hogy mennyire csúnya az illető. Vagy mennyire gáz.... tökmindegy.

Na egyenlőre ezek jutottak az eszembe. És nagyon felhúztam magam rajta... ismét... na mind1.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése