2009. június 3., szerda

Add már fel!

Na összegyűjtöttem egy pár tuti tippet, ha szerelmi csalódásod volt. Mindegy, hogy elhagytak, vagy te hagytad el (mert hogy az is szörnyű érzés), vagy csak szimplán nem jött össze... esetleg úgy érzed, hogy nem fog... Itt van pár tipp, melyet a hétköznapokból szedtem össze... :D Nekem bejön :)

1. és 2. Tipp, ha utálsz valakit

Ismeritek az Álom hajó című sorozatot? Iszonyú egy cím és a történet is az, talán amikor 10 éves voltam még tetszett, ugyanis egész sok részt láttam. Volt benne egy lány, akit nem tudom, hogy hogy hívtak, de ő volt a gonosz. Mint bármelyik storyban. Na ott volt, hogy 3 lépésben tudsz valakit elfelejteni (Itt pasit...). Én 2-t emelnék ki belőle:
  1. A fényképét tűzd be egy darts tábla közepébe és addig dobáld, amíg ki nem lyukad a fénykép egy csomószor.
  2. Menj el vásárolni. Persze ruhát. Ezek a ruhák egy új korszak kezdetét jelentik. A régi dolgok elmúltak, lezárhatod őket...:DXD
3. Tipp, ha szakítottak veled

Azt az ötletet a Gilmore Girlsből vettem... honnan máshonnan? A neve: ZÜLLÉS.
A feladat a következő:
Vegyél egy csomó csokit, csokis fagyit (dobozosat), ne sajnáld az alakodat erre a napra. Vedd ki a video Tékából a 3 legsírósabb filmet, ahol a pasi (vagy éppenséggel lány, ha fiú vagy és nem buzi... ellenkező esetben légyszi hagyd el a blogomat, mert szerintem nem véletlenül van több hetero, mint homo... majd egyszer ezt is kifejtem...) szörnyű, megalázza a csajt (vagy pasit...), hazudik neki és egy szemétláda. Bőgd ki magad, és felejts!

4. Pörgősöknek és Amerika leendő elnökeinek

Ne foglalkozz vele. Csinálj magadnak egy csomó programot, amit úgy érzel, hogy nem halaszthatsz el. Rakj rendet, tanulj, sétáltass kutyát, vásárolj be, stbstb... Mindenesetre mindig hallgasd maxon a zenét, hogy a saját gondolataid ne fertőzzenek meg... És énekelj hozzá (persze nem a bevásárláskor), zavard a szomszédot és üvöltsenek a kutyák veled együtt, az se gáz, ha betörik az üveg!

5. Ha te vagy a szemétláda

Ha te szakítottál, de joggal úgy, hogy nem volt jogod, na szóval. Pl. nem akartál valakit hülyíteni, hiányzott belőle valami és nem érezted jól magad mellette, szóval a lényeg, hogy semmi rosszat nem tett a párod, hanem benned van a hiba (hú, de érzéketlen vagyok), akkor a következőt tedd:
Írd le 5 (szigorúan 5) pontban, hogy milyen az igazi. Se több, se kevesebb. Olyan dolgokat írj, amikért tenni tudott volna, tehát ne azt, hogy kék szemű, szőke és fehér lova legyen, mert ez nem rajta múlik. Rakj bele ilyet is, de ne csak ez legyen. Vegyesen külső és belső tulajdonságok. És olyat se, hogy gazdag, szegény, stbstb. És lehetőleg ne halmozd föl az összes jó tulajdonságot, pl. Kedves, hűséges, megértő, stbstb... ilyet úgyse találsz. összeállítom, az én listámat:

  • Zenélni szeressen (és tudjon is...)
    Nálam itt kezdődik minden. Aki nem rendelkezik alapvető zenei tudással, és hamis, az elveszett ember... bocsi!
  • Legyen egyéni stílusa
    Szóval hányingert kapok az utánzott emberektől, akiben nincs egyediség és SZÜRKE is mellette...
  • Legyen szenvedélye
    Lehet a zene, lehetek ÉN :), vagy a sport, főzés, stbstb. De a lényeg hogy abból ne engedjen. Nem azt mondom, hogy legyen eltökélt focista, aki életét adja egy hülye álomért (pl. Rudner.... de őt csak azért említem meg, mert legjobb barát, és nem haragszik meg érte... szóval őt lehet emlegetni :)) és a lényeg, hogy elég kevés dolog legyen, amiért föladja azt.
  • Legyen hűséges
    Szóval olyan hozzám ne jöjjön, aki 2 év múlva azzal áll elő, hogy mást szeret (ezt tudom, hogy általában nem lehet előre tudni... de az én EGOm megérzi ezt... XD)
  • Tervezzen hosszútávra
    Jó... ez egyértelmű... nem keresek átmeneti kapcsolatot... Jó persze nem akarom, hogy 14 évesen megkérjék a kezemet. Dehogy... csak én nem úgy tekintek valakire, mint "tapasztalat szerzés".
Érzitek a vegyítést? És én nem írtam külső tulajdonságot. Ezek a személyiség jegyek viszont elég sok embert átfognak. Tehát elég sokan vannak ilyen emberek... Amiből persze a külső megjelenés lekerekít néhány embert...
Na igen. Hogy mit csinálj a listáddal? Írd össze 5 pontban, hogy mi hiányzott az ex. partneredből, ezek közül. Igazából, mivel 5 dolog nem a világ. Ezek alapján lehet szűrni a seregeket és mégis sokan maradnak, itt már egy dolog is eldönthet mindent. Tehát ez a cikk nem arról szól, hogyha megcsaltak és ezért szakítottál, hanem, hogyha bűntudatod van a szakítás miatt. Szóval győzd meg magad arról, hogy tényleg nem ő volt az, akire a TVben és a nyomi szappan operákban azt mondják, hogy az IGAZI, vagy a nagy Ő...

Na igen.. egy elég érdekes témát dolgoztam föl... és ha más csinálta volna, jót röhögnék rajta. Légyszi ne fogadd meg a tippeket, mert tök hülyeség. XD Nem fog rajtad segíteni, hogy listát írsz, vagy csokit eszel... XDXD... de komolyan... csak úgy jólesett úgy csinálni, mintha valami menő újságíró lennék, aki hülyeségeket ír pl. az IMbe... csak mivel ez egy blog, ezért csöppnyi személyes dolgot is belevittem. Hiszen azt írtam a bemutatkozásba, hogy a blogom által megismersz. Szóval nem írhatok le csak úgy 5 tippet... mire mennél vele? Na mindegy :D:D Azért jól esett hülyeségeket beszélni... próbáld ki te is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése