2009. június 22., hétfő

Ha

Mindannyian álmodozunk. Mi lenne, ha. HA.
Ha a világ rigó lenne című vers ezt tökre jól érzékelteti. Mindegy miről álmodozunk. Haezt és ezt csináltuk VOLNA (na de NE), akkor ez és ez történt volna. De lehet, hogyha azt tettük volna, akkor valami más akadály jön a helyébe, csakhogy ezt nem láthatjuk a jelenünkben. Érdekes.
Légy önmagad! Teremtsd meg a saját stílusod! Légy olyan, amilyen akarsz lenni.
Na igen. Jó is lenne. Ehhez sok minden kéne. De kiemelnék hármat:
Türelem, Idő, Pénz

1. Türelem.
Ha az tehetnék amit akarnék, akkor mindig csak zongoránék. Ezt 9 évesen elbuktam, mikor meguntam a gyakorlást. Úgy döntöttem nem akarok zongorázni. 12 évesen abbanhagytam, akkor már utáltam az egészet. Persze nem teljesen. A megszerzett tudásommal nagyon boldog voltam. De az mi? Semmi... semmi szinte. Viszont most. visszasírom. Nagyon szeretnék úgy játszani, ahogy játszhjatnék, ha gyakoroltam volna mindennap becslettel. Lusta vagyok és TÜRELMETLEN.
2.Idő
Na igen. Ha lenne. Így is mindenre elmegy. Merthogy napi 8 órát ülök a padban. még 3at tanulok itthon ( ha becsületes vagyok ^^) és marad 2 órém az életre? kössz nem...
3. Pénz
Ha megnyerem a lottó5öst... xdxd nagy lenne.... :D:D lécciléccciéccciii..... :):) Mndenesetre nem sajnálnám, ha lenne pénzem arra, hogy:
-Elvégezzek tanfolyamokat
-Tisztességes énektanárhoz járjak (Hajnalhoz ^^)
- Úgy öltözködhessek, ahogy szeretnék... stbstb...

Na igen... ennyit erről. Azért lehetőségek mindig vannak. És próbálok élni ezekkel. Szurkoljatok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése