2010. május 6., csütörtök

Just a day

Nem tudom meséltem-e, de ugye vizsgáztunk angolból... más iskolában kis érettséginek hívják... itt csak vizsga. A lényeg, hogy míg az írásbelit nagyon elcsesztem, a szóbelim max. pontszámos lett, ami miatt nagyon büszke vagyok magamra... pedig azt hittem, hogy az is szörnyű lett...

Aztán
Tegnap:
Hát ami a lényeg... Átjött Geri megnézni a Muzsika hangját... nem tudom hányan olvasták a fantasztikus filmösszeállításokat. Az egyik a Tinával való kedvenc filmeink, a másik pedig az örök klasszikusok. Na hát az örök klasszikusok első helyezettje. Ha valaki ezt MÉG nem látta, sürgősen tegye meg. A lényeg, hogy megnéztük, mert tegnapig ő se látta. És szerintem egészen élvezte is... Na jó az túlzás, de nem unta halálra magát alatta... mondjuk végig dumáltunk alatta... :D A film után csináltunk valamit amit nem írok le, mert hát nem tudom mennyire örülne neki, ha tudnák az emberek, hogy milyen extrém dolgokra vállalkozik... A lényeg, csakhogy senki semmi fantáziájára bízott dologra ne gondoljon. A kellékek: 1 TV, 1 DVD, 1 MŰKÖDŐ DVD lejátszó, 2 mikrofon (opcionális), 2 (vagy több) személy ... na igen... aztán gitároztunk, amit én nem tudok, de legalább nem porosodott a gitár a polcon... Aztán zongoráztunk... amit meg ő nem tud (persze én se, csak kicsit jobban) Aztán dumáltunk.... és köbö ennyi...
Aztán
Ma:
ömmm... minden óra más teremben jUhHéJ.... aztán... köbö ennyi a lényeg... jah délután elmentem ÚDSZre, ami elmaradt, csak elfelejtettel szólni. Aztán próba volt... elég viccesre sikeredett, de én élveztem nagyon... Oszi nagyon durván jól dobol... Kemény nagyon... A gitárosok is menők.. én meg nem tudom a dalokat... na köbö finish...

bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése