2009. december 18., péntek

Na jó... elkezdem írni...

10 film, amit meg kell nézned, mielőtt meghalsz... mert így illik....

Geri... Én nem állítom, hogy ezek közül egyet se láttál. De ajánlom, hogy egy hónap múlva ne úgy beszélgessünk, hogy ezeket még mindig nem láttad :)

1. Muzsika hangja

Örök klasszikus. Aki ezt nem látta... nézze meg. :D Tök alapok a dalok. Mindenki ismeri őket. És biztos hallottál már feldolgozást. Pl. Christina Aguelira is feldolgozta az egyiket.
Jah és a kislány tök cuki benne. :) És a Gorilla bácsiban is előadják. :) És You are sixteen volt a kedvenc dalom régen. Megvan a kottája eredetiben, mmint az egész musicalnek... És amúgy Julie Andrews a legjobb!!! :)

2. 101 kiskutya. A FILM. Nem a MESE
Mert Szörny Ella a legjobb. És ez is Julie Andrews film... És 2.ban szörnyellának öltöztem be farsangkor. És idén az egyik akkori osztálytársam ennek a hatására öltözött be, mert visszanézte az x évvel ezelőtti képeket. :) De szép volt...

3. Dr. Magoo
Mert kiskorom egyik kedvenc filme... :D és a FILMet kell nézni, nem a mesét... És a pókos résza legjobb... Igazából a fütyis filmet is írhattam volna... az is gyermekkorom egyik kedvence, Ban, vagy Ben Stillerel, de ... azt csak olyan 15ször vettük ki a videótékából, ez meg megvolt... :D

4. Szépség és a szörny.

A mese. A filmet nem szeretem, mert olyan félelmetes. Leglábbis, amikor 7 éves voltam, ment az HBO-n, és olyan gonosz volt benne mindenki... amúgy a Hófehérke film még rosszabb... az nagyon ijesztő... nagyonnagyon... Belemegy a király szemébe egy üvegszilánk, szóval nem meghal, csak szilánkos lesz, és emiatt szeret bele a gonosz boszorkába. Viszont a törpék meg tök cukik ^^ Szivárványt húznak maguk után és tudtak teleportálni. :D Köbö ennyi maradt meg a 8 évvel ezelőtt látott filmből ... :D

5. Beethoven 1-2

Ez két film, de egynek számít :D És úgyis mindenki látta... :P

6. Grease

Na jó... ez annyira alap. hogy nem is értem miért írtam fel. Ezt mindenki látta.... komolyan ennél alapabb filmet nem ismerek.
Lucával ez a közöskedvenc :)Ez egy létező szó. :D És ráadásul örök vita, hogy Sandy az átváltozás előtt, vagy után nézett ki jobban. És én is akarok egy repülő autót!!! És.... Oh... The Sáámör... Náhájtsz... Tell mi mór, Tel mi móh-móh-móhóhór. :)

7. Óz, a nagy varázsló.... vagy Óz, a csodák csodája

Ki hogy találja meg... :) És itt is az EREDETI. És habár a boszik nagyon félelmetesek, meg a tornádó is, de azért poénos a levegőben bicikliző ember. És Doroty olyan szép... ^^ :) És a rubincipellő is... Én is olyat szeretnék... :)

8. Harisnyás Pippi

Ezt még én se láttam... de a két Lorelai igen :D

9. Jane Eyre
Szomorú, klasszikus. Ezt talán 3 éve láttam utoljára. De ez is rész a mozitörténelemnek. Szóval kötelező.

10. Büszkeség és balítélet. HOSSZÚ változat. Ami nagyon hosszú... de király :D És mindenkinek látnia kell... Majd a hosszú után kötelező a rövid!!! Dárszí.... :):) Most olvasom könyvben is, mert Jane Austin nagyot alkotott... :)

10+1 (mert a Harisnyás Pippy nem komoly... :D)
Bridget Jones naplója

EZ igaz, mai film... de be fog vonulni a classicok közé, szóval ezt is mindenkinek látnia kell!!! És csak azért, hogy legyen még egy film, amit Gerinek nem kell a 10es listáról megnéznie...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése