2009. december 8., kedd

Fölöttébb furcsa dolgok az életben

Szeretem a gáz dolgokat az életben. Szeretek röhögni az embereken. Bevallom, azt is szeretem, ha rajtam röhögnek. Persze velem együtt. Szeretek nevetni, néha kicsit túlzásba is viszem :D

A következő mailt kaptam a napokban:

"Szia!
Még nem ismerjük egymást az, iwiwről szereztem meg az e-mail címedet. Így rögtön még az elején be kell, hogy valljak neked valamit: egy pár hónapja láttalak meg az iwiwen, és tudtam, hogy rögtön rád kell, hogy klikkeljek. Ahogy néztem a képeidet, éreztem, hogy megmoccan valami odalent. Minél tovább néztelek, annál nagyobb volt a kísértés, hogy elővegyem. Nem is vártam sokáig, még szerencse, hogy nem volt otthon senki, és azon nyomban előkaptam a gatyából. Beraktam a képedet teljes képernyőbe aztán odaálltam elé és rávertem a monitorra mintha az csak te lennél. Ilyesmi még soha nem fordult elő velem, ezt te váltottad ki belőlem. Az első héten csak egyszer kétszer vettem elő a képedet, miközben masztiztam, aztán egyre többször, és most már csak a te fényképedet nézem, miközben csinálom magamnak. Tudom meglehetősen fura, és szokatlan, amit írok, de így érzek irántad. Félre ne értsd, nem vagyok beléd szerelmes, csak annyira kívánlak, amennyire egy fiú csak kívánhat egy lányt. Gondolom, szeretnéd tudni, hogy ki is vagyok, ha szeretnéd kérdezz nyugodtan én válaszolok. Emészd meg azokat, amiket írtam, közben gondolj arra, hogy talán amíg ezeket a sorokat olvasod, én a te nevedet mondogatom kéjesen a levegőbe míg a te fényképedre élvezek rá. Nem szeretnék és semmi olyat, amiben te sem lennél benne, nekem már az is iszonyatosan jó lenne, ha csak hagynád, hogy előtted verjem ki magamnak. Cserébe szívesen megtennék neked szinte bármit (bármilyen szexuális jellegű dolgot). Ha akarod, szívesen kinyallak és eljuttatlak az orgazmus legmagasabb fokára, vagy amit akarsz.
Ui: Ha most becsukod a szemed,és erősen koncentrálsz talán még érezheted is ahogy ráspriccel arra a csinos arcodra"

Erre én csak azt reagálom: Szánalom...

A következő kérdést indítja el bennem... Mit akar ez az ember...

a) Komolyan mondja: valószínűség: 10%
b)Megírja egy csomó embernek: 35%
c)Szeretne röhögni a válaszon: 30%
d) Szexéhes és így szerez partnereket: 23%
e) Egyéb: 2%

na most kicsit boncolgatom a témát...

a)
Hogy lehet, valaki ennyire csökevényes? El se tudom képzelni, mi vesz rá egy embert. Na jó el tudom képzelni. Rossz családi háttér, szar iskola, ahol ilyen szintű emberek vannak, kinn lakik Mucsán, ahol ennyi a szint, vagy pedig fiú iskolába jár és ha rámer kattintani egy nő, vagy éppen kislány (aranyos, kedves kis királylány ;) /az, aki olvassa, tudja, hogy neki szól :D/) iwiwes adatlapjára, az rögtön ezt váltja ki belőle.
Szerintem nem túl valószínű, hogy ez így volt... ha mégis... akkor tudok röhögni rajta és nem szánakozom... pedig szánalmas xd

b) Igazából szerintem ez a legvalószínűbb. Hogy milyen indíttatásból teszi? Rögtön elértünk a c) válaszhoz, ami egy alternatíva... Persze alternatíva a d) válasz is... Az is lehet persze, hogy minden lányra "Megmoccan valami odalenn", csakhogy az ő szavaival éljek... Elég gázos...

c) Ez jó poén... ha valaki nem üti meg a 12 éves szintet. És ami nagyon gáz, hogy simán lehet, hogy egy 12 éves barom szórakozik xd ezen is tudok nevetni... de jó kedvem van ma... pedig 2 órát kémiáztam... ez azért elveszi a kedvemet...

d) Nyomulj haver! Nyugodtan irogass az embereknek... Majd csak összejön valami! Biztos neked is olyan lány kell, mint ami Taylor Swift - You belong with me számában van leírva ( Nem Geri, nem kell az utálkozásod... igen, 21. sz.i könnyűzene, sőt pop, kis country beütéssel.. de nincsenek benne hógömbök, ami a föld metaforája, és amit fel kell rázni, szóval szerintem már majdnem igényes számnak hívható :)) Viszont azt ne várd, hogy kapsz az élettől mást is mint egy idegent az ágyadban, aki valószínűleg nem rendelkezik olyan agyi kapacitással, hogy a rántotta receptjét el tudja olvasni, hogy reggelit csináljon neked és ágyba vigye!
Uhhh.... hógömbökről jut eszembe... Viktor!!!!! Voltál abban a kreatív-boltban, vagy a papír-írószerben? Nagyon-nagyon kéne a fólia... ha jársz arra csörögj rám... basszus... ma beszélhettünk volna... de hülye vagyok, hogy nem kérdeztem... na mind1
Szóval... xD Én tökre jól elvagyok az embertípusok rágalmazásával... igazából ez már egy fajta rasszizmusnak hívható... :D:D azért várom a kommenteket...

UI.: Annyira jó, hogy ez egy blog.... simán beleírhatok a cikkecske közepére bármit... élvezem az életet... néha azt is kell... persze fiú nincs a dologban. Leszámítva persze a Mikulást, de ő is csak közvetetten, mert a csokitól, amit hozott van ilyen jó kedvem.

Szeretlek Télapó (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése