2010. február 25., csütörtök

piff

na sírok egy kicsit, mert mi másra való egy blog...
tegnap 6,5 óra után megszültem egy hiányos pályázatot, ugyanis azt írtam benne, hogy egy mellékletet is küldök, de az még nincs kész, úgyhogy megírtam, hogy azt csak hétfőn tudom átküldeni. Szóval ennyi... aztán fél 1kor lefeküdtem aludni, mert a húgom aludt már és bepakolni nem tudtam, merthogy nála a táskám... habár megkértem, hogy mielőtt elalszik, szedje ki, mert fel fogom őt kelteni... na mindegy voltam olyan jófej, hogy inkább fölkeltem fél6kor és most pakolok be... tényleg átkozottul rendes vagyok... pedig csak most kéne kelnem. Ebben a pillanatban. Mindegy... Azért hepi az élet.... Mindenesetre ma lógok uccsó óráról, mert el kell érnem a 14:13-as vonatot, amihez el kell hagyom a terepet az 5. óra után... aztán utazok egyedül három órát (öröm, boldogság), majd Békéscsabán talizok Ráhellel (L) végre... szóval ez lesz a nap fénypontja... igaz csak két órát tudunk együtt tölteni, de legalább annyit. Rengeteg mesélni valóm van neki... már 2,5 hónapja nem láttam... te jó ég :D szóval... ennek örülök... majd csatlakozom a 18:38kor a pályaudvarra érkező vonathoz, amin egy rakat Zabis fog ülni... szóval egész poénos lesz minden... és akkor még utazok velük..... 2 megállót JUHHÉJ..... szóval heppi minden... bocs. hepi.... aztán hétfőn 3 doga + angol szöveg, ig. választásra el kell olvasnom a pályázatokat, de legalább márciusban megyek Zánkára.... azért van örö az életben... na jó most minden amit leírtam pozitív volt.... áhh nem látjátok ti a szörnyű életemet :D na jó, azért, mert nem az... de mindegy. Azért persze vannak szomorú pillanatok, fárasztóból még többb.... ja amúgy azt még ide le se írtam, hogy IDB ügyvivő lettem... :D:D:D:D:D szóval hivatalosan is a nagykutyák közé kerültem.... :D szóval így vicces minden... Zánkára is képzésre megyek, ahol 3 napig ingyen élek... tök jó :D na jó most ennyit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése