2009. augusztus 30., vasárnap

(L)

Az a helyzet, hogy szerelmes vagyok... :) Szerelmes vagyok egy csomó mindenbe és mindenkibe :)
Hát legfőképp:
  • Esztergomba (L)
Hát miért? Mert egyszerűen imádom az ottani légkört, embereket, feelinget. :D Persze nem tudok minden hülyeségükben részt venni, szóval kicsit kívülálló vagyok :) de ez nem gond :):) azért mindenkit szeretek (és mindenki szeret engem) ;)

Továbbá szerelmes vagyok:
  • Foszi nüszibe
Ő a nyuszim. Nem igazi. Plüss. Kaptam. 0 évesen. Azóta ismerem. És szeretem. És ő a nyuszim. Ennyi. (L)
  • Zongimba
Mert mindig meghallhat, meg én is őt ^^ Zahir ^^
  • Gólyatábor szervezőkbe :)
Mert ping-pong forever :) És amúgyis hiányzik az egész...
  • Niki, Zsepi, Zsombi, Gabi, Dóri
Mert (L), mert (LL), mert jó volt az este... :D:D és Wii és no alcohol xd és masszírozás és félek Zsombitól és amúgy a kori is jó volt és minden
  • HARIBO :D
Mert keringő és skót 6os :)
  • Tina
Mert egyszerűen nem tudom mit csinálnék, ha nem lenne ^^
  • Dóri, Niki
Mert ha nem lenne a Tina, ti akkor is ott lennétek ^^ :)
  • Ráhel
Mert vele téll mindent megbeszélhetek és legjobb barátnő még a legjobbak közt is és mert együtt élük át életünk legfélelmetesebb és leghorrorisztikusabb élményét, amiből filmet lehetne forgatni.... és mert egyszerűen ő Ráhel :)
  • Marton Mandi
A közös szerelmeink miatt ;):D:D És mert minden úr Rómába vezet... meg máshoz is.... :P

UI.: Kedves Niki és Dóri! Ne érezzétek, hogy kevésbé vagytok fontosak nekem, mint a Tina, csak a JELENLEGI helyzetemben most a Tina áll a legközelebb hozzám. Ez azt jelenti, hogy ha holnap írtam volna ezt a részt, valószínűleg mást emeltem volna ki, viszont a póló szövetsége kötelez ;)

Kedves emberek, akik lemaradtatok: Titeket is szeretlek, csak most ide nem írtam ezt ki :)

És UI:, az UI.: után :
Ha lesz egy olyan szerelmem, aki mindezen helyekről, tárgyakról és emberekről el tudja vonni a figyelmemet, akkor sajnos lecsúsztok a ranglétrán. És kérlek, hogy kívánjátok, hogy így legyen ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése